KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka klauzula informacyjna znajduje się w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Aktualności

Szanowni Państwo,W związku z pandemią koronawirusa informujemy, że od dnia dzisiejszego mogą Państwo przysyłać prośby o materiały dydaktyczne, terapeutyczne lub prośby o porady na adres materialydydaktyczne@ppptm.pl Nasi pracownicy postarają się możliwie szybko i wyczerpująco odpowiadać na Państwa potrzeby.

Zmiany w organizacji pracy Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej  

Od  dnia 4 maja 2020 roku Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Tomaszowie Mazowieckim powraca do pracy stacjonarnej w zakresie  orzekania i opiniowania.

Poradnia pracuje w godzinach:  8.00-18.00   ( pn.-pt. )

Sekretariat czynny w godzinach: 8.00- 16.00 ( pn.-pt. )

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego w celu ustalenia terminu spotkania.

kontakt tel.: 44 7233486

kontakt e-mail: sekretariat@ppptm.pl 

Zasady bezpiecznego przebywania na terenie poradni na podstawie zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego  w związku z potencjalnym ryzykiem zakażenia koronawirusem.

 Do poradni zgłasza się wyłącznie zdrowy rodzic ze zdrowym dzieckiem.

  1. Do budynku poradni wchodzi tylko jeden rodzic z dzieckiem po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu spotkania.
  2. Rodzic i dziecko powyżej 4 roku życia wchodzi do poradni
    z zasłoniętymi nosem i ustami.
  3. Wyznaczona przez dyrektora Poradni osoba (pracownik sekretariatu) dokonuje pomiaru temperatury ciała osób wchodzących do poradni.
    W przypadkupodwyższonej temperatury u dziecka lub rodzica wizyta zostanie przełożona na inny termin.
  4. Po wejściu do poradni rodzic zobowiązany jest do umycia swoich rąk
    i dziecka (bieżącą ciepłą wodą i  mydłem) a także zdezynfekowania
    ich płynem odkażającym.
  5. Pracownicy pedagogiczni w celu zachowania środków bezpieczeństwa podczas konsultacji i badania powinni nosić osłonę nosa i ust, ewentualnie przyłbicę oraz jednorazowe rękawice ochronne.
  6. Należy zachować bezpieczną odległość od rozmówcy (rekomendowane są 2 metry).

Przypominamy, iż   rodzice oraz dzieci powinni regularnie często i dokładnie myć ręce wodą z mydłem zgodnie z instrukcją znajdującą się przy umywalce i dezynfekować osuszone dłonie środkiem na bazie alkoholu (min. 60%).

dyrektor Bogumiła Szmid