Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Trudności szkolne

Diagnoza przyczyn trudności w uczeniu się kierowana jest do dzieci

i młodzieży doświadczających niepowodzeń szkolnych. Obejmuje diagnozę ogólnego funkcjonowania umysłowego dziecka, poziom rozwoju funkcji percepcyjno – motorycznych oraz ich integracji.

         

          Uwzględnia również inne czynniki mające wpływ na naukę (stan emocjonalny, funkcjonowanie społeczne, sytuacja rodzinna, inne problemy rozwojowe).

         

          Pomaga w określeniu aktualnych potrzeb dziecka na terenie szkoły, domu, wskazuje kierunek oddziaływań psychologiczno – pedagogicznych mających na celu usunięcie źródła niepowodzeń szkolnych lub zapobiegających ich pogłębianiu się.

 

          Umożliwia uzyskanie opinii i orzeczeń na potrzeby szkół i placówek oświatowych uprawniających do korzystania z określonych form pomocy psychologiczno – pedagogicznej, dostosowania wymagań egzaminacyjnych

 i edukacyjnych do indywidualnych potrzeb ucznia.

Opracowała: Dorota Jaworska-Rydel

opinia szkolna- trudności w nauce