Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Trudności szkolne

Diagnoza przyczyn trudności w uczeniu się kierowana jest do dzieci

i młodzieży doświadczających niepowodzeń szkolnych. Obejmuje diagnozę ogólnego funkcjonowania umysłowego dziecka, poziom rozwoju funkcji percepcyjno – motorycznych oraz ich integracji.

         

          Uwzględnia również inne czynniki mające wpływ na naukę (stan emocjonalny, funkcjonowanie społeczne, sytuacja rodzinna, inne problemy rozwojowe).

         

          Pomaga w określeniu aktualnych potrzeb dziecka na terenie szkoły, domu, wskazuje kierunek oddziaływań psychologiczno – pedagogicznych mających na celu usunięcie źródła niepowodzeń szkolnych lub zapobiegających ich pogłębianiu się.

 

          Umożliwia uzyskanie opinii i orzeczeń na potrzeby szkół i placówek oświatowych uprawniających do korzystania z określonych form pomocy psychologiczno – pedagogicznej, dostosowania wymagań egzaminacyjnych

 i edukacyjnych do indywidualnych potrzeb ucznia.

Opracowała: Dorota Jaworska-Rydel

opinia szkolna- trudności w nauce